De terugreis dag 1 - Reisverslag uit Newcastle upon Tyne, Verenigd Koninkrijk van isaac Dekker - WaarBenJij.nu De terugreis dag 1 - Reisverslag uit Newcastle upon Tyne, Verenigd Koninkrijk van isaac Dekker - WaarBenJij.nu

Door: Isaac

Blijf op de hoogte en volg isaac

29 Juli 2015 | Verenigd Koninkrijk, Newcastle upon Tyne

Van Thurso naar Sprang-Capelle is nog een hele reis. Het liefst zou ik een stuk willen fietsen doch de tijd ontbreekt. Dus met de trein. Omdat je een fiets bij je hebt en het aantal plaatsen beperkt is, was voor mij een heel programma van stukjes aan elkaar geflanst. Uiteindelijk kwam daar niets van terecht. Om 06.50 uur vertrokken, gelukkig droog. Aangekomen in Inverness ging het al mis. Delay. Het is een leuk druk stadje. Uiteindelijk om 15.00 uur kunnen vertrekken, richting Perth. De conducteur had berekend dat het beter was om later in Stirling over te stappen dan in Perth. Dat riep hij nog 2 min. Voor we in Perth waren om. Op het moment dat iedereen uitstapte riep hij om dat het beter was om wel in Perth over te stappen