John O'Groat here I come (I hope) - Reisverslag uit Thurso, Verenigd Koninkrijk van isaac Dekker - WaarBenJij.nu John O'Groat here I come (I hope) - Reisverslag uit Thurso, Verenigd Koninkrijk van isaac Dekker - WaarBenJij.nu

John O'Groat here I come (I hope)

Door: Isaac

Blijf op de hoogte en volg isaac

28 Juli 2015 | Verenigd Koninkrijk, Thurso

Het is nog ver naar JOG, ik vertrek vroeg. Vlgs de dame in de shop is het laatste stuk miet zo hilly, nou daar denk ik anders over. Ik kom al gauw Andrew tegen en we rijden een heel stuk samen op naar Thurso. Hij maakt zich zorgen over het feit dat ik mijn fiets nog niet geboekt heb, your a brave man. Maar iets in mij zegt misschien is het handig om in Thutso voordat je aarverder rijdt voor morgen te boeken. Dat lukt nog net naar Inverness met de trein om 06.50 uur. De rest wordt moeizamer. Het laatste stuk naar JOG is saai, mijn spieren hebben het zwaar, maar zijn taai. Uiteindelijk: I did it! De terugweg gaat beter. Onderweg kom ik Liz nog tegen. In Thurso begint het te regenen, alle B&Bs zijn vol, zo ook de hotels, een aardige dame belt nog wat rond, dus toch de camping opgezocht. Het regent en regent, het wordt een korte ontstuimige nacht. Schotland weent om mijn vertrek.

  • 29 Juli 2015 - 10:39

    Marleen:

    Yeah, je bent er! Top prestatie! Knap hoor, ik doe het je niet na!

  • 29 Juli 2015 - 14:23

    Marianne:

    Jammer van al die regen, maar je hebt veel moois gezien lijkt me als ik je verslagen lees goeie reis terug!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigd Koninkrijk, Thurso

Isaacs ride end to end?

The ride begins at Lands End .....

Recente Reisverslagen:

01 Augustus 2015

Nawoord

31 Juli 2015

De terugreis dag 3

30 Juli 2015

De terugreis dag 2

29 Juli 2015

De terugreis dag 1

29 Juli 2015

De terugreis dag 1
isaac

Actief sinds 05 Juli 2015
Verslag gelezen: 109
Totaal aantal bezoekers 5770

Voorgaande reizen:

05 Juli 2015 - 01 Augustus 2015

Isaacs ride end to end?

Landen bezocht: