Lange weg te gaan - Reisverslag uit Bettyhill, Verenigd Koninkrijk van isaac Dekker - WaarBenJij.nu Lange weg te gaan - Reisverslag uit Bettyhill, Verenigd Koninkrijk van isaac Dekker - WaarBenJij.nu

Lange weg te gaan

Door: Isaac

Blijf op de hoogte en volg isaac

27 Juli 2015 | Verenigd Koninkrijk, Bettyhill

Ik heb gisteren een mooie weg gehad, binnendoor, maar heeft me wel verder van mijn doel gebracht. Dus een hotelletje onderweg genomen, heerlijk scottish breakfast. Het regent dus en om de verloren afstand in te halen en voornamelijk omdat mijn spieren staken rijd ik naar Beauly om de trein te nemen naar Lairg. Vandaar fiets ik smiddags naar Bettyhill, waar ik op een grasveldje mijn tent op kan zetten, water bij de public toilets. Mooie rustige lange lange smalle weg in noord Schotland. Een auto probeert mij van de weg af te krijgen met zijn spiegel raakt hij mijn stuur. Sorry I'am french, I have difficulties with right and legt (ja wat wil je in een rechtshandige auto op een linkshandige weg) We kiss and say goodbye. Later loopt aan de andere kant van het water een groot hert met mij op, machtig. Aan het einde van de dag de kust bereikt, dichterbij het end nu.