Lange weg te gaan - Reisverslag uit Bettyhill, Verenigd Koninkrijk van isaac Dekker - WaarBenJij.nu Lange weg te gaan - Reisverslag uit Bettyhill, Verenigd Koninkrijk van isaac Dekker - WaarBenJij.nu

Lange weg te gaan

Door: Isaac

Blijf op de hoogte en volg isaac

27 Juli 2015 | Verenigd Koninkrijk, Bettyhill

Ik heb gisteren een mooie weg gehad, binnendoor, maar heeft me wel verder van mijn doel gebracht. Dus een hotelletje onderweg genomen, heerlijk scottish breakfast. Het regent dus en om de verloren afstand in te halen en voornamelijk omdat mijn spieren staken rijd ik naar Beauly om de trein te nemen naar Lairg. Vandaar fiets ik smiddags naar Bettyhill, waar ik op een grasveldje mijn tent op kan zetten, water bij de public toilets. Mooie rustige lange lange smalle weg in noord Schotland. Een auto probeert mij van de weg af te krijgen met zijn spiegel raakt hij mijn stuur. Sorry I'am french, I have difficulties with right and legt (ja wat wil je in een rechtshandige auto op een linkshandige weg) We kiss and say goodbye. Later loopt aan de andere kant van het water een groot hert met mij op, machtig. Aan het einde van de dag de kust bereikt, dichterbij het end nu.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigd Koninkrijk, Bettyhill

Isaacs ride end to end?

The ride begins at Lands End .....

Recente Reisverslagen:

01 Augustus 2015

Nawoord

31 Juli 2015

De terugreis dag 3

30 Juli 2015

De terugreis dag 2

29 Juli 2015

De terugreis dag 1

29 Juli 2015

De terugreis dag 1
isaac

Actief sinds 05 Juli 2015
Verslag gelezen: 94
Totaal aantal bezoekers 5711

Voorgaande reizen:

05 Juli 2015 - 01 Augustus 2015

Isaacs ride end to end?

Landen bezocht: