Een droge fietsdag - Reisverslag uit Beauly, Verenigd Koninkrijk van isaac Dekker - WaarBenJij.nu Een droge fietsdag - Reisverslag uit Beauly, Verenigd Koninkrijk van isaac Dekker - WaarBenJij.nu

Een droge fietsdag

Door: Isaac

Blijf op de hoogte en volg isaac

26 Juli 2015 | Verenigd Koninkrijk, Beauly

Vandaag begint droog, bewolkt, niet warm, wel winderigofwel goed fietsweer. Voor ik de camping af ben, spreek ik we een oude Amerikaanse veteraan uit Washington DC , deo de. Hele wereld al heeft rond gefietst. Dan nog een jonge Engelse gast en bij de milieustraat, 2 Hollandse dames die the E to E in stukken doen. Ik ben amper op weg of Liz sluit aan en tot Fort Augustus rijden we samen op, gezellig. Dan neemt zij de flat Roda en ik de hilly binnenweg en dat heb ik geweten, mar wel prachtig landschap en rustige weg. 120 km afgelegd voordat ik bij een hotelletje kwam. Thuis was tooooo much.

  • 27 Juli 2015 - 17:21

    Johan :

    Zou ie John O' Groats halen?

  • 27 Juli 2015 - 18:22

    René & Margriet:

    Beste Johan,

    Wij hebben er geen enkele twijfel over dat onze geweldige buurman Isaac
    John O' Groats haalt. Maar hoe en wanneer dat weten wij natuurlijk ook niet !
    Groetjes

    René & Margriet

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigd Koninkrijk, Beauly

Isaacs ride end to end?

The ride begins at Lands End .....

Recente Reisverslagen:

01 Augustus 2015

Nawoord

31 Juli 2015

De terugreis dag 3

30 Juli 2015

De terugreis dag 2

29 Juli 2015

De terugreis dag 1

29 Juli 2015

De terugreis dag 1
isaac

Actief sinds 05 Juli 2015
Verslag gelezen: 118
Totaal aantal bezoekers 5708

Voorgaande reizen:

05 Juli 2015 - 01 Augustus 2015

Isaacs ride end to end?

Landen bezocht: