To Fort William - Reisverslag uit Fort William, Verenigd Koninkrijk van isaac Dekker - WaarBenJij.nu To Fort William - Reisverslag uit Fort William, Verenigd Koninkrijk van isaac Dekker - WaarBenJij.nu

To Fort William

Door: Isaac

Blijf op de hoogte en volg isaac

23 Juli 2015 | Verenigd Koninkrijk, Fort William

Ik was iets verder dan Ardlui nl in Inverham op een campsite. De tent deze keer weer nat ingepakt aangezien de regen niet ophield. Regen maakt eigenlijk niets meer uit de stemming is goed. Als ik onderweg stop om even de regenjas uit te doen op een P, ontmoet ik Marion. Zij support haar man en zoon die op een tandem E to E in 9 dagen doen. Ik drink thee met haar en ik geniet van een heerlijke eigen gebakken fruitcake (zalig-as much as you want, I have got enough) omdat ze ziet dat ik me inhoud

• 24 Juli 2015 - 23:46

René En Margriet :

Beste Isaac,

Still raining cats en dogs ?
    Wanneer wordt de Ben Nevis beklommen?
    Bij voorbaat succes gewenst!

Wij hebben Vancouver bijna achter de rug en varen zaterdag uit met de Noordam naar Alaska!
    Ritje Whistler>Vancouver over de Sky to See highway woensdag was ook weer wonderschoon !
    Het weer op woensdag en donderdag was uitstekend, vandaag nog al wat regen maar dat had
    de natuur hard nodig; het is hier al maanden veel te droog.
    De stad Vancouver heeft middelmatige architectuur maar dat wordt meer dan gecompenseerd door
    de prachtige ligging aan de Pacific, de gezellige atmosfeer en de prima restaurants.
    De stad is ook erg groen lijkt Oslo wel.
    We hebben de highlights gedaan en die zijn ons allemaal prima bevallen.
    Google maar eens op Vancouver Lookout , The Vancouver Trolley Company ,Granville island ,Gas town Stanley Park ,
    diner Revolving restaurant Capilano Suspension Bridge Park allemaal even mooi interessant en goed geregeld.
    Met vriendelijke groeten,

René en Margriet

• 25 Juli 2015 - 12:34

Andy:

Hoi Isaac

eindelijk gelukt om je reisverslagen door te nemen

In een adem gelezen

Respect
    bewondering
    vleugje jaloezie

Geniet er van en hopelijk krijg je ook dagen zonder regen

Als ik de foto's bekijk wil ik graag een keer die kant op alleen al voor de natuur.
    Voor beekherstelprojecten ideale omgeving om een en ander te leren

ggrt
    en we houden nu de site wat sneller in de gaten

Andy