Naar Glasgow en weer verder - Reisverslag uit Ardlui, Verenigd Koninkrijk van isaac Dekker - WaarBenJij.nu Naar Glasgow en weer verder - Reisverslag uit Ardlui, Verenigd Koninkrijk van isaac Dekker - WaarBenJij.nu

Naar Glasgow en weer verder

Door: Isaac

Blijf op de hoogte en volg isaac

22 Juli 2015 | Verenigd Koninkrijk, Ardlui

Net bijna verslag klaar, wordt de verbinding verbroken, op nieuw dus.
Hedenochtend gestart met full scottish breakfast inclusief haggis. Daarna inpakken en terug naar Greta Green, naar het treinstation. In de regen en de treinen zijn schaars want hij was er pas om 11.26 uur. De tocht naar Glasgow was mooi want je glijdt zo het Schotse landschap in. Glasgow zelf is immens, maar er loopt een mooi fietspad langs de River Clyde. Duurt wel lang voor je Glasgow uit bent, het fietspad krijgt een mooi vervolg door hetvolgen van een nationaal fietspad. Je krijgt pas echte stemming views als je bij Loch Lomond komt en aan de westkant langs rijdt. Het goede weer raakt op en er zijn forse Sjoerd met prachtige regenbogen. Nat besluit ik voor een B&b of hotel te gaan, maar alles zit vol. Dus doorrijden tot ik als nog bij eencampsite kom in Ardlui. Eerst heerlijk gegeten en dan in het bijna donker, belaagd door duizenden misgetast de tent opzetten. Das kamperen. Zo eerst lekker douchen en dan naar bed.

• 23 Juli 2015 - 07:14

Johan :

Jammer van het weer, maar daar doe helaas je niks aan. Hoop dat je met droge spullen kunt vertrekken. Hoe zijn de campings en de haggis?

• 23 Juli 2015 - 18:11

Diny:

Hey Isaac,

Heb net al je verslagen doorgelezen een heel avontuur hoor!! En je hebt al mooie foto's gemaakt.
    Beetje jammer van het weer maar ja daar verander je niks aan (was het maar zo'n feest) hopelijk wordt het gauw beter.
    Geniet nog van je tocht we blijven je volgen. liefs van ons allemaal xx