Waar ben ik gebleven? - Reisverslag uit Seathwaite, Verenigd Koninkrijk van isaac Dekker - WaarBenJij.nu Waar ben ik gebleven? - Reisverslag uit Seathwaite, Verenigd Koninkrijk van isaac Dekker - WaarBenJij.nu

Waar ben ik gebleven?

Door: Isaac

Blijf op de hoogte en volg isaac

21 Juli 2015 | Verenigd Koninkrijk, Seathwaite

In Flint de trein genomen naar Windermere. Daarvandaan naar Borrodale en de voet van Scafellpike gefietst. In de regen aangekomen. De omgeving is prachtig maar Lake District staat garant voor regen. Zondag de hele dag regen, naar Scafel Pike gereden maar het weer is te slecht. Maandag droger weer, om 08.00 uur vertrokken naar Scafell Pike. Mooie wandeltocht. 10 min voor de summit slaat het weer om. Regen, regen, regen en ik sta midden in the cloud, niets te zien, zo'n 3 m vooruit, jammer. Maar dit was berg 2. De rest van de dag regen, regen, regen.

  • 21 Juli 2015 - 16:15

    Marleen:

    Ik vroeg me al af waar je uit zou hangen :)!
    Hopelijk de komende dagen beter fiets- en wandelweer...
    Ben benieuwd hoeveel foto's er al geschoten zijn!
    Ziet er allemaal prachtig uit!

  • 21 Juli 2015 - 19:13

    Roddy:

    Babu!
    Goed om weer van je te horen!
    De foto's zien er goed uit, je maakt me jaloers...
    Ik ben toch wel benieuwd naar dat 'recept' van die kokkin...

  • 21 Juli 2015 - 20:13

    Johan :

    Mooie omgeving! Hoop voor je dat het weer wel beter wordt! De tawberry kwam over heel je gazon omhoog :), de courgette groeit als een siamees!

  • 21 Juli 2015 - 20:57

    Marianne:

    Prachtige fotos geniet er van ook al is het weer minder xxx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigd Koninkrijk, Seathwaite

Isaacs ride end to end?

The ride begins at Lands End .....

Recente Reisverslagen:

01 Augustus 2015

Nawoord

31 Juli 2015

De terugreis dag 3

30 Juli 2015

De terugreis dag 2

29 Juli 2015

De terugreis dag 1

29 Juli 2015

De terugreis dag 1
isaac

Actief sinds 05 Juli 2015
Verslag gelezen: 115
Totaal aantal bezoekers 5749

Voorgaande reizen:

05 Juli 2015 - 01 Augustus 2015

Isaacs ride end to end?

Landen bezocht: