Drizzle dag 2 overgaand in regen, dan zonneschijn - Reisverslag uit Newtown, Verenigd Koninkrijk van isaac Dekker - WaarBenJij.nu Drizzle dag 2 overgaand in regen, dan zonneschijn - Reisverslag uit Newtown, Verenigd Koninkrijk van isaac Dekker - WaarBenJij.nu

Drizzle dag 2 overgaand in regen, dan zonneschijn

Door: Isaac

Blijf op de hoogte en volg isaac

14 Juli 2015 | Verenigd Koninkrijk, Newtown

Dit apparaat kent niet alle plekken. Ik was in kington geland. De dag begon vroeg, wel droog, maar de lucht was bezwangerd enkel op het laatst. Dat heb ik geweten, het begon met drizzle, maar gauw moest in het pak rainproof. Das fietsen in een sauna. De buitentemp was hoog, maar de binnengekomen steeg ook. Dus snel de eerste Tearoom ingevlucht.
Heerlijke capuchino voor een theehuis en lekkere scones. Ik had gekozen voor een A-weg, aan te raden prachtige vergezichten, jammer dat het regende. Doorgefietst naar Newtown. Daar de trein genomen naar Penryndeudrath of zo iets. In Newtown regen en onderweg wel dreiging, maar trok weg. Deze trein reed een lang stuk langs de kust prachtig. Toen nog de weg naar Bedgellert zoeken. Begon al met een heuvel van 30%. Mijn tong kwam onder mijn schoenen en nu spreek ik aardig Welsh, wat een adembenemend mooie weg. Het voelde bijna als thuiskomen. Vandaag bijna 90 km gefietst, ondanks de regen een prachtige dag

• 15 Juli 2015 - 00:28

Margriet & Rene:

Hallo Isaac ,

Fijn om te horen dat jij je flexibel aan de omstandigheden aanpast en daardoor zo'n leuke reis hebt.
    Wij zijn in 2008 in Belegerd geweest en vonden de omgeving ondanks de plensregen prachtig.
    Ik hoor de Pubbaas nog zeggen: the clouds are comming down this evening and they make the farmers happy! Nou dat hebben we geweten!
    Gisteren van Amsterdam naar Calgary gevlogen en vervolgens naar Banff . Prima verlopen.
    Gisteravond lange wandeling gemaakt . Lekker weer en prachtige natuur
    Vanochtend heerlijk in de Banff Hotsprings gezeten en verder de schitterende omgeving verkend.
    We horen mits Wi-Fi beschikbaar van elkaar!
    Margriet & Rene

• 15 Juli 2015 - 00:28

Margriet & Rene:

Hallo Isaac ,

Gisteravond lange wandeling gemaakt . Lekker weer en prachtige natuur
    We horen mits Wi-Fi beschikbaar van elkaar!
    Margriet & Rene

• 15 Juli 2015 - 07:43

Johan :

Mooie afstanden, Isaac! Nu nog sneeuw en dan heb je bijna alles gehad!

• 15 Juli 2015 - 19:22

Marleen:

Zo, je maakt flinke afstanden! Mooie plaatjes weer! Prachtige omgeving zo te zien!