Wales - Reisverslag uit Monmouth, Verenigd Koninkrijk van isaac Dekker - WaarBenJij.nu Wales - Reisverslag uit Monmouth, Verenigd Koninkrijk van isaac Dekker - WaarBenJij.nu

Wales

Door: Isaac

Blijf op de hoogte en volg isaac

11 Juli 2015 | Verenigd Koninkrijk, Monmouth

Vanochtend het cricketveld verlaten op weg naar Exeter. Nog enkele steile heuvels. Met de trein van Exter naar Bristol, er was nog 1 fietsplek. Bristol uitkomen zonder Garmin die je in de steek laat is geen lolletje. Richtingsgevoel en logisch denken brengt je een heel eind. Mooi fietspad langs het water in Bristol, het industrieterrein is minder, wel een mooi nieuw powerplant, de Severnbridge maakte het goed, je waait bijna de brug af en de overspanning is zo groot dat hij trilt en schudt op zijn grondvesten de python is er niets bij. Eenmaal Wales binnengekomen maar doorgereden naar Monmouth. Een verkeersongeval vof Tintern wilde daar roet in het eten gooien, de weg was hermetisch afgezet. Vande eerste veldwachter mocht ik wel verder. Voor de plaats van delict stond een rechercheur (de regenjas herken je altijd) te zwaaien (ga maar door, dacht ik). Ik reed heuvelaf zo dwars door de plaats van delict heen waar CSI stond te fotograferen, meten, etc. Ik zei nog sorry en de CSI schoot in de lach en de veldwachters die de plaats veilig moesten stellen snden verschrikt van hun thee toe, maar snelle Jelle was al gevlogen. De weg naar Monmouth is mooi, maar lang, mijn lijf heeft het gehad, morgen maar een hersteldag. Ook van de apple pie met knetterhard (zoals die moet zijn) custard. Ik doe mijn oven toe.

• 12 Juli 2015 - 01:24

Marije:

Het klinkt wederom geweldig! Wat een avontuur!!! Vergeet vooral niet te genieten van al het moois wat je voorbij schiet. Liefs marije

• 12 Juli 2015 - 02:16

Marianne:

Je verslagen zijn erg leuk om te lezen geniet er nog van xxx marianne