Dartmoor - Reisverslag uit Moretonhampstead, Verenigd Koninkrijk van isaac Dekker - WaarBenJij.nu Dartmoor - Reisverslag uit Moretonhampstead, Verenigd Koninkrijk van isaac Dekker - WaarBenJij.nu

Dartmoor

Door: Isaac

Blijf op de hoogte en volg isaac

11 Juli 2015 | Verenigd Koninkrijk, Moretonhampstead

Een spotted Dick is een spongen cake met rozijnen kaneel en custard, zoals custard moet zijn. Dat is ook weer opgelost dus. Deze dag (10-7) van Gullworthy Dartmoor dwars overgestoken. Een prachtige warme dag, liters weggewerkt. De heuvels in Dartmoor zijn nog gemener. iPhone was leeg, dus geen foto's. Ik had een oude fan die mij luid toeterend voorbij reed en even later op de heuvel met zijn pet stond te zwaaien en zei: I just want to encourage you, your fool, later is hij mij nog 3x voorbij gereden met toeter en gelijk heeft hij. Er was pok een dame op racefiets die mij een paar keer inhaalde, tijdens de laatste afdaling lukte haar dat niet, mijn fiets staat als en huis op de weg, uiteindelijk op een cricketveld mijn tent gezet. Even later een Engels gezinnetje naast mij, waar Marleen nog wel een paar jaar advieswerk aan heeft, na zo'n warme dag natuurlijk nog wel regen om het af te leren. Mijn spieren kraken, maar de moraal is nog goed.

• 12 Juli 2015 - 10:09

Marleen:

Haha, ik ben gewoon in te vliegen hè ;)!
    Je verhalen klinken goed!