Mooie zonnige dag - Reisverslag uit Tavistock, Verenigd Koninkrijk van isaac Dekker - WaarBenJij.nu Mooie zonnige dag - Reisverslag uit Tavistock, Verenigd Koninkrijk van isaac Dekker - WaarBenJij.nu

Mooie zonnige dag

Door: Isaac

Blijf op de hoogte en volg isaac

09 Juli 2015 | Verenigd Koninkrijk, Tavistock

Optimale kampeer en fietsdag zo wil ik er wel meer, al begint het nu boven op de berg wel af te koelen. Leuk eindje gefietst met Kings Ferry overgevaren, net zo'n Ferry als in Schoonhoven, maar dan blauw en anders. Ik heb jullie adviezen ter harte genomen. Ik ben naar St austel gefietst en toen met de trein naar lisleard en vandaar weer naar Tavistock gefietst. Heuvels zijn hoog en de afdalingen steil, men rijdt op die smalle wegen hard en is geen fietsers gewend. Het zijn de goede daden dagen, gisteren een autosleutels gevonden in een modderplas en vandaag fors in de temmen omdat een oude boer zijn grote stalen kar was verloren achter zijn trekker was verloren en deze blokkeerde de weg, wiel er af , hij stond er an te trekken , maat gevaarte gaf geen krimp, dus verkeer geregeld en met hem samen het kreng aan de kant gesjord. Daarna samen in het gras nog gekeuveld , hij dacht dat ik een woffet was. Raad eens spotted dick gegeten, smullen. Prachtig uitzicht hier boven op de berg.

• 10 Juli 2015 - 10:21

Johan:

Mooi eindje opgeschoten!

• 10 Juli 2015 - 10:28

René En Margriet Kloppers:

Beste Isaac ,

Fijn dat jij het zo goed stelt en er van geniet !

Volgens ons is de spotted dick Traditional British Steamed Fruit Sponge Pudding klopt dat ?

Hoe dan ook geniet er van !

Met vriendelijke groeten,

René en Margriet Kloppers

• 11 Juli 2015 - 20:26

Nelson & Conny:

Hoi Isaac,

Wat geweldig leuk om jouw reisverslagen te lezen. Mooie foto's ook. Elke dag weer een nieuwe belevenis denk ik! Geniet ervan!

Groetjes,

Nelson & Conny